Followers

19 September 2009

Yang dinanti telah pun tiba

Akhirnya!!!!!!

Masa yang dinanti telah pun tiba. Insya Allah pagi ni aku gerak balik JB, bus kul 930am. Tapi kena naik kat Bukit Jalil lak. Huhu. Nasib baik tak suh naik kat Bukit Selambau.

Penat gak nak packing. Last minute punye keje. Standard ar budak macho mmg pack barang last minute.

Semangat btol nak balik ni. Xsabo2. Kolej dah lengang kot. Aku antara insan terakhir gak ar yang meninggalkan kolej ni. Saya sayang UM.(mcm poyo lak bunyinye)

Dah pack baju2 sume, baru prasan (ye ker??) sume tshirt kaler hitam jek aku bwk balik. Nak wat samne, aku mmg suka kaler hitam. Tapi ibu bising ar, asik kaler itam jek. Kena ada kaler2 sket. 2 yang ada baju kaler lain. Adoiyai.

Ibunda, bonda tunggu kepulangan anakmu yang baik lagi macho ini. Eh ibunda dan bonda? Mcm same jek. Adoi. Silap2 ayahanda dan bonda tercinta, nantikan kepulangan anakmu ini. Haaa baru btol... Adesss...

Ya Allah, selamatkanlah dan redhailah perjalananku nanti. Ameen...

Katil yang menjadi mangsa untuk "bersepah".

Hitamnya SEMUA pakaianku. Hahaks

1 comment:

maiyah said...

Salam lebaran.. moga selamat sampai :D