Followers

25 September 2009

Selamat Hari Raya 1430H


Salam ‘alaik.

First n foremost, saya Mohd Ubaidillah bin Mohd Salaha dan keluarga;
Mohd Salaha bin Mohd Salaha (abah),
Robiah binti Kahar (ibu),
Mohd Nathiqul Ulya Bin Mohd Salaha (angah),
Zatul Faqihah Binti Mohd Salaha (adik bongsu),
John (kucing putih aku)


ingin MEMOHON AMPUN DAN MAAF andai kami ada terkasar bahasa, tersilap tutur kata, tutur kata yang menyakitkan hati dan menyinggung perasaan, tingkah laku yang x kena. Mintak dihalalkan segala makan dan minum kami, segala perbuatan dan tutur kata kami terhadap korg semua.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri. Semoga Syawal kali ini lebey bermakna bagi kita.

p/s: Sori lambat upload, baru sampai dari kampung. Kampung takde internet. Huhu. Puas raya kat kampung. Assignment ntah ke mana. Adoiyai. Jemputlah datang rumah. Cuti seminggu jek. Hehe.

2 comments:

maiyah said...

salam.. nak maapkan yg tucing tu hehe

nEeRZa said...

kucing pun terlibat ke?
hahahaa
islam ke x kucin tuh?
name pun john..macam roti john
nyum2