Followers

26 May 2009

25 MAC 2009

Salam 'alaik..

25 mac 2009 dalam sejarah.
Banyak yang berlaku arini... tayar kereta aku pancit time ibu aku yang tersayang nak guna tadi.
Tengok2 ada paku melekat. X baik dowh buang paku merata2, nyusahkan orang. Skrg dah ar trend orang nak merompak kereta yang dipandu oleh perempuan mcm gitu. Konon2 nak tlg tuko tayar, padahal yang letak paku diorang gak pastu rompak. Tekanan ekonomi menyebabkan kes jenayah meningkat.

Pastu yang terasa impak dari ujian nuklear korea utara, hasilnya saham aku merudum turun. Haha. Adoilah. Pening pale tgk. Mcm-mcm dunia ni. Baru ujian nuklear blh membuatkan ekonomi jatuh seketika. Hopefully naik dalam masa terdekat, insya ALLAH.

Arini gak 2-2 hp aku yang dah sekian lama aku guna rosak. Yehaa, dah itu rezeki utk aku. Mmg nak suh tuko baru agaknya. Ish3. Kopak gini.

Pastu ptgnye lak ada orang call maki2 aku (pinjam hp adik). Terkejut gak. unknown number. Rupanya salah num. Adoilah. Terkejut gak terus dapat makian. Sape lak yang call tetibe jek. HAha. Manusia2..

Apa pun yang berlaku, life must go on. Rukun Iman yang keenam, percaya qada' dan qadar-NYA.

Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Amal

No comments: