Followers

24 April 2010

Jom KFC!

Tgh aku dok tension2 study, tetiba terbayang makanan. Makanan yang best2. Adoi. Kena tahan. Saving2. Haha.

Eh jappppp……

Aku baru teringat, ibu ada bagi aku kupon KFC RM 10.

Mane aku letak???

Gelabah aku cari. Geledah semua. Rupenye aku letak di tempat yang selamat. Hehe. Adoi. Tgk voucher tuh valid sampai bila...

Fuhhh..... rezeki aku, sampai 30hb april jek kowt. If x, melepas aku. Haha.

So, dengan ini secara rasminya aku ingin mengumumkan, DINNER aku untuk ari ni ialah -------> Dinner Plate. Yehaaa….

Memandangkan lauk dining mlm ni ikan bilis + sardine. Jarang aku makan di kolej ari sabtu malam. Haha. Bkn x bersyukur, tapi sama jek if aku turun makan. Aku bkn makan pun nnt. Huhu. Buang dah kira membazir. Membazir kan amalan syaitan. Huhu.

Ada sesapa nak follow aku x? Jom2. Kita meriahkan lagi kedai Tan Sri Ali. Support orang Johor beb. hehe



Inilah kuponnya (^^,)




Nasib baik x lepas lagi validity period. If x, mmg aku bakar kertas ni. Haha

2 comments:

hasni said...

kfc
erm
lm xmkn
nk follow
voucher 10 hinggt je
haha

Wanie-san said...

ah!
tak belanje!!!
tak aci!!
xsuke tul ngan chan gni!mkn sorg2!!