Followers

14 July 2009

Perempuan itu

Aku inginkan seorang perempuan yang mampu buat aku tersenyum dikala duka…

Perempuan yang mampu mandampingi aku…

Perempuan yang dapat menutupi dan menerima segala kelemahan yang aku ada…

Perempuan yang dapat memberikan aku kasih dan sayang…

Perempuan yang dapat membantu aku dalam menempuh hidup seharian…

Perempuan yang mampu memberikan aku sokongan dan semangat dikala aku “down”…

Perempuan yang dapat memberikan aku erti cinta yang sebenar…

Perempuan yang mampu menenangkan aku ketika aku sedang marah…

Perempuan yang mampu berkorban apa sahaja untuk aku…

Perempuan yang mampu membuatkan hari-hariku penuh dengan keceriaan…

Perempuan yang mempunyai pegangan agama supaya dia tidak mudah terpesong…

Perempuan yang penuh dengan ketenangan pada wajahnya…

Perempuan yang mampu mengambil berat tentang diriku…

Perempuan yang dapat menjaga bakal anak-anakku aku sebaik mungkin…

Perempuan yang dapat menjaga harta-bendaku…

Perempuan yang dapat menjaga maruahnya…

Aku ingin melamar perempuan itu menjadi isteriku…

Dimanakah perempuan itu?

Pencarian yang belum berpenghujung….




No comments: