Followers

06 May 2010

Kisah Semalam

Awal gile bangun rini tapi x lak rasa ngantuk. Bkn main lewat semalam tido. Cube time study, lain lak cite. Tgh sarap kat dining tadik, tgk ramai dak2 dok pegang notes. Nak p exam. Haha. Apa barang exam, orang dah abes. Rasa mcm gembira n x stress pun.

Dak dental lak sedang menunggu result hari ni, tunggu viva diorang. Undergraduates yang lain ada yang happy baru pas exam. (termasuklah diriku ini).

Semalam around kul 1:15am, g mapley dgn dak2 kolej. Skali ada roadblock. Relax ar, bkn ada salah pape pun. Haha. Polis tahan, tgk ada stiker UM kat motor aku. Berlaku ar suatu dialog yang x diingini...


Polis: Amek kos apa kat sane?
Aku: : Amek degree Biotech
Polis: : Ohh. Bagus. Blh tgk IC, lesen.
Aku pun hulurkan ar.
Polis: : Berapa tahun kos tuh?
Aku: : 3 tahun.
Polis wat2 pelik tgk IC aku. Pastu cakap, “Eh, bkn ko sepatutnya dah abes blajo ke?”
Aku: : Blom lagi bro, sthn lagik. Haha. Cilakak polis ni. Sah tgk umo aku (kata aku dalam hati).
Polis: : Sebab tgk umo patutnya dah abes...
Aku: : Saya diploma dulu...
Polis: : Oklah. Jalan2...


Adoi... sensitif tuh tgk umo. Haha. Aku rasa polis tuh macam SGT2 muda. Maybe muda dari aku kot. Sampai mapley, lepak barang sejam dua. Borak2 sket. Ingat nak uptown, tapi dah nak tutup. Malas lak. Haha.

Harini macam2 aku nak wat. Malam ni nak p makan steamboat kat Sunway dgn kawan2. Yehaa. Pagi ni nak p HEP, nak setelkan keje and byk lagik ar. Mcm x cukup masa lak. Adoiyai.


Aku~~Happy sebab dah x tension. (^^,)

1 comment:

Fiq said...

itu la abang chan. umor kawin dah kot. haha.

ko nak g HEP wat per? lepak klcc la bro. haha