Followers

21 November 2009

UTHM Explore Race 2009


Doakan aku yek kawan2, sok aku p UTHM. Untuk Kejohanan Malaysian University Explore Race (MUER) dari 22hb - 25hb November 2009. Melibatkan 20 IPTA, 20 Politeknik n 5 IPTS. Macam ramai jek. Huhu. Doakan kejayaanku ye kawan2. Hehe. Aku pergi dengan membawa nama UM. Huhu. Hope dpt wat sume task dgn berjaya. Ikut schedule yg diberi, ada 9 unknown task. Xtau task camne. Xkisahlah, janji rock. Yeahhh... Mcm2 prasaan ada nak p sok. Sronok + suka + hepi (mcm same jek sume. Hehe). Yg penting enjoy. Bertolak kul 9am. Jgn lambat tau pcik bus (terminal bus sebelah kolej aku jek, 1st College). Hehe. Sebagai ketua kontinjen (ceh poyos), aku berjanji untuk mencuba yang terbaik dan mewujudkan kerjasama yang baik sesama 3 group yang dihantar UM.
UM IS ONE. Go! Go! Go!

p/s: Joging 50km + panjat tembok 9 kaki + berenang 1km + kayak 40km..... Hahaks

3 comments:

Fiq said...

Cyalah lah ketua kontijen... Camni la bakal presiden biotech nanti. semoga berjaya dan menaikkan nama Um, agar cita2 mendekati si dia lebih mudah dilakanakan... haha

hasni said...

owh bakap pres biotech ek
huhu
all da best chan
um mesti menang tau
huhu
abisla kalu xmenang
xpe2
task nya mst berat
at least kan loss some weight bah kan
haha
jgn marah na
nt kena jual

Killer_Chan said...

~Fiq~
cesss... ko yg layak jadik presiden biotech. aku bley jek nak dapatkan sokongan sume org. amcam bro? mendekati sidia? hehehehe. lain bangsa ar bro... :(

~hasni~
jgn percaya ckp fiq 2. dia yg nak jadik presiden biotech. jom sesama kita vote. hehehe. x marah pn. tgh try nk jadik sturdy n tough guy. hehe. lean muscle... cewahhh